Red hot chili peppers - snow

JAG HATAR DET HÄR VÄDRET!
Och det ska hålla i sig fram till nästa vecka eller något, jag ger upp!
jag ska helt klart strejka... möögel på allt,
Fick göra pasta idag i köket, det var ganska kul..
Körning imorgon jag är inte alls taggad för fem öre.. men backa runt gatuhörn
& sånt dära kommer väl gå bra även fast det är sånt här piss väder..

X imorgon & skaka lite ruuumpa med mina underbara vänner & pojkvän!

Syster har tagit hål i läppen & tar ut den varje gång hon kommer hem för hon vet att hon inte får ha den för mamma. Jag satsar på att hon kommer ha infektion på ett tag.. Not smart!
dum ass!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag ska också backa runt gatuhörn nästa gång ;)

2009-02-05 @ 23:48:11
URL: http://srenman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0