Kings of leon - sex on fire

Jag stannade i ersmark igår, skulle ut & åka skoter men adam hade gjort någonting med styret så det var borta så det gick inte alls att åka, så det blev film i soffan i stället.
Blev coop & handla godis för 65 kr!..
Men sen styrde vi upp skotern & for iväg, jag hade på mig hela mattes skoterdress satan se het jag var!
for iväg till grillstugan & satt där & elda & hade de trevligt.. sen fick ju jag köra skotern, fysatan se kul de är att köra själv, men när matte kör så är de ju nästan hemskt att åka, jag vågade inte ens kolla på hastighetsmätaren för jag ville inte se hur fort de gick...
jag vet inte om de var så värt att åka till skolan idag, känns bara ovärt nu & imorgon har jag ingen svenska så då har jag ingenting inte dåligt.. leeedig!.

träffade bror idag också han blev chockad när jag sa att jag körde skoter igår, men de är tur att pojken är söt iaf.

22.30
Jag är klar med svenska uppgiften med boken!

 
                                PUSS! <3

Kommentarer
Postat av: M

taskigt att man inte kan trycka så man ser dig stor :(

2009-02-05 @ 14:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0