volbeat - we

gårkvällen var mycket bra, vi började hemma hos rosita, matte var ensam pojke men de gick bra iaf.
for på X & skaka lite rumpa!. Hade det hur bra som helst. Mange schmit var ju där (hur han nu stavas)... det var väl helt okej, men han kunde ju ha sjungit mer än va han prata kan man ju tycka,  du.. vad ville du mig?. jag behöver inte dig i mitt liv & hon hatar mig, så låt mig vara!.
Fick hämtning av mattes mamma så vi kom hem hela & rena. tacos när man kommer hem så där två på natten någongång. sen så vakna 8 är inte min grej men somna om & fick sova till 12 underbart..
Har legat i sängen hela dagen nu ligger matte i soffan & ser hockey, sverige leder med 4 - 3.. spelar mot tjeckien..
jag ugglar runt vid datorn även fast jag inte fick starta internet.
Ikväll ska vi fara & se Bolt i 3D med jätte fina glasögon..

Tack för en underbar kväll! ni är fan bäst!..

Ha en bra kväll för de ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0