Aaron carter - I want candy

Tur man inte har något nyårslöfte för jag skulle ha brutit de på engång, min mamma sa nyss åt mig att jag ska sluta äta godis & självklart går jag & köper mig en massa då också, duktig har jag varit idag med städat mitt fina rum!..
Ligger & tjockar mig med godis & ser sagan om konungens återkomst & flippar till hockeyn på tv, Johanna kollar efter per, de skulle vara väldigt roligt att få se honom där på läktaren.
Nej nu ska jag återgå till mitt sagan om ringen & vänta på mina elefanter som kommer, helt underbart!

Billigt goodis på ica :D

Kommentarer
Postat av: hanna

huddinge - björklöven?

2009-01-03 @ 03:46:51
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0