AC/DC - school days

Skolan börjar på torsdag.. jag vill verkligen inte tillbaka dit känns ändå bara jobbigt men jag går bara torsdag ledig fredag kan ju inte bli bättre, magnus ska iaf försöka byta till mina samhällslektioner, kan de bli bättre för annars får jag inte jävlas med honom mer än på torsdagar & de tycker jag är lite lite faktist.. Så de kan ju inte bli bättre, sen får han faktiskt hänga med krille & tobbe också fast jag är ju mycket bättre än dom tillsammans så..

mattes lag förlorade 13 dags cupen, gick inte se bra för dom, tycker ju nästan synd om honom.... eller inte HAHA! fan vad jag är elak egentligen.

Kommentarer
Postat av: tess

den börjar ju ändå på onsdag?

2009-01-04 @ 23:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0