Circa Survive - stop the car

Jag vill inte tillbaka till skolan verkligen inte alls. Sen har jag ångest inför körkortet & de,
Men matte sa att han skulle hjälpa mig med teorin & så, tur är väl de för ska jag bara sitta & läsa kommer jag inte förstå & då kan jag sitta & fråga honom såna där umma frågor som enligt han ska man kunna men inte enligt mig ska man kunna dom, då får han sitta & dum förklara mig & de gör han säkert mer än gärna, Men jag ska ta tag i det nu, men ångesten vill jag fan inte ha jag vill bara få bort de & få det gjort så kanske de blir bra?

Kommentarer
Postat av: malin

sv. yeah we do:/ suger!!!

2009-01-07 @ 13:11:22
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0