creed - one

skolan igår var inte alls någon höjdare, jag klarar det inte, sitta i ex antal timmar & lyssna på någonting man inte förstår. & när jag sa att jag inte förstod heller får man höra "de skiter jag i" fan vad bra lärare som säger så..
häng i ersmark igår  jag & charlie sheen i två ½ män vi går verkligen ihop, fyfan vad jag skrattar åt det..
Matte åkte till skolan gav mig nyckeln & jag la mig & sov igen. pappa ringde & väckte mig för en liten stund sen, det tycker jag inte var så snällt så jag som är  mycket snällare skickar iväg ett sms till johanna & frågar om hon är vaken tog ett tag men nu är hon vaken tur jag inte ringde iaf ;)... Nu ligger jag i mattes säng med datorn i knät & jag trivs, men de blir nog snart att jag ska åka hem kanske skulle jag tro, ska ju som till holmsund & gratta farmor som fyller 80 år.

Grattis farmor på 80 års dagen!

 
jag hittade kort på matte från 9;an typ & ett på mig när vi var ute med skotern i vintras, & jag kommer bli dödad för bilden på honom, men jag bju på den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0