Fronda - en stor stark

Svenskan nu på morgonen, jag har styrt upp mitt utkast på projektrapporten. jag har kommit på en bit iaf, det kan inte bli bättre.
Nu ska jag styra upp en del av svenska arbetet som skulle in nästa vecka men nu ska de in vecka 8 tydligen, jag har bara en del kvar som jag ska göra, men måste prata med elin sofia om hur jag ska kunna skriva det,
Nej nu ska jag styra upp mig & gå ner på körskolan sen träffa johanna, sen teori på körkskolan så där 2 timmar ikväll döda mig, sen ska jag hem till matte, planerade att hoppa på adam men det gick han tyvärr inte med på så jag blir ju lite ledsen i ögat på honom för jag inte får hoppa på honom, det som är så kul att göra, satsar på att göra de imorgon på morgonen innan vi ska till skolan kanske.. mohahaha tur att jag är snäll iaf!
Bara för att victor stör sig på att jag skriver nu ska jag skriva ännu mer, han får damp på mig för att han hör mina tangenter fara...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0