Katy perry - hot n cold

Projketarbetet är ingen höjdare datorerna på skolan är ingen höjdare dom hänger sig hela tiden, sen styrde jag upp mitt lösenord idag jag var så duktig så nu kan jag ta tag i min matte nu också kanske, men nu idag blir prio ett att göra påbyggnads läxan som ska in imorgon, jag vill dööö!
NU har jag iaf gjort bort ett av det jag måste ha gjort, hört av mig till matte snubben på skolan & se hur det blir med den saken

Jag & magnus sitter & hänger i bibblan, vi har bara allmänt tråkigt, de finns ingenting att göra!.
jag hatar den här dagen, jag slutar 17.20 & har hål till ett nu, döööda den här dagen..

äntligen hemma sitta & ha kök & räkna inte min grej imorgon kommer vi väl sitta & ha teori 7 timmar eller nå sånt, döda mig!. Men jag fick de att funka till slut, när man väntar på bussen hem tog de ju ett år innan den kom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0