Lady gaga - boys boys boys

Blev häng i ersmark igår mycket trevligt.
sovmorgon imorse men de blev inte se mycket sovmorgon för min del.. vaknar när adam åker till skolan lättar en halvmeter när matte larsson ringer matte så jag slår iväg en hand som träffar matte i magen för jag blev så rädd när telefonen ringde, Matte fick veta att de var fartkontroll vid industriområdet på ersboda, sen var de ju kört med att sova då var jag ju vaken redan, Så matte övertalar mig att kliva upp & spela lite guitarr hero, Oj vad jag piskade honom i det, jag sa att jag skulle kicka hans ass i det men icket att han trodde på mig men det gjorde jag, oj vad dålig förlorare han är!
Nu ska jag ta tag i lite teori försöka våga mig på det kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0