Lady gaga - money honey

Jag hade min första körlektion idag & det gick förträffligt bra för att vara jag. Det är väldigt kul att köra bil men alltid lika svårt när man ska lära sig en ny bil + att man ska lära sig eco driving & inte fan har jag kört de inte, men de gick ju väldigt bra de också.
& Johanna behövde inte skicka sina brushor på mig vilket är tur tycker jag!.
Ullis har gjort illa foten så vi raggade upp putte när vi skulle på maxi så han fick köra för jag får inte köra bil med henne. Hon muta mig med godis för att följa med på maxi.. Jag vet jag är lätt köpt, haha, men vem tackar nej till godis? inte då jag..
har hängt med min vän Johanna bara myst alltid lika trevligt att vara med den flickan.
Har även varit ute & gått med min hund 3 gånger idag lika bra att ta med mig henne när jag ska gå ut.. Då kanske hon blir trött för engångs skull kan man ju hoppas.

Nu styr jag OZ! jag älskar de

stan imorgon med älskling en sväng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0