Lady gaga - paparazzi

Blev häng hos farmor på servicehuset med släkten, det va trevligt & jag & lekt med sötaste ungen äääver! Min kusin marias 10 månaders pojke linus. Hur söt som helst & han är verkligen lik sin pappa men söt ändå som vi säger. Nästan så att jag skulle kunna tagit hem honom & haft honom för mig själv, men han har ju turen att hans mamma har en sån bra kusin så de finns inte (dock lite dålig på att hälsa på men de ska jag nog styra upp).
Farmor blev iaf jätte glad när jag kom & så, sen fick jag träffa dom jag inte träffat på jätte länge också. Mycket trevligt..

& er vet jag knappt om jag vill träffa eller prata eller ens ha någon kontakt med, det är ju sinnest sjukt, jag blir bara arg.


jag vaknade inte för så där jätte länge sen, somnade efter let's dance i soffan & ja vad ska man säga om de egentligen? blondinbella var ju ingen höjdare om jag får säga de själv..

Matte har lady gaga's album & hela morgonen låg jag & lyssna på det, helt underbart! jag är fast

Tom håller mig sällskap ikväll, han är mycket bra sällskap också kan inte klaga, det är en knasig 08 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0