Masiken - segertåget

Var på teorikväll igår på körskolan & det var väldigt bra det. Sen åkte jag till ersmark & jag hade hela huset för mig själv, fick ha det för mig själv väl kanske 20 minuter innan muppen kom hem från träning, Sen kom hela resteraden familjen hem & när dom kom hem anklagade pär mig för att de var mitt fel att matte tagit hål iöronen & jag som var mest emot de! haha.
Sen så såg inte Helena att det var jag för att jag färgat håret hon frågade "är de verkligen Johanna" haha.
Imorse ville vi verkligen inte kliva upp, vi tvinga upp oss så där 20 över 7, & fara iväg till skolan där vi 10 i 8.
Träffade lillebror på stan & pussa på han. :)

Du kommer upp imorgon UNDERBART! & jag satsar på att köra rally med barnvagn imorgon på stan med elsa i! mohaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0