Petter - det går bra nu

Fisk fisk & åter fisk! är vad vi gjorde i köket idag, fyfan för fisk! jag hatar dom, fula & äckliga & slemmiga också, bläää!
Ibland är saker ganska roliga förstår inte hur ni tänker men aja, ni kan ju alltid få tro de, men så är inte fallet..
Holmsund för hela slanten & jag for förbi min broder håkans nya lägenhet, yber fin var den, jag kan flytta in där, jag älskade tapeterna & tv;n inte tala om den! Skulle sitta fint med en 42" i mitt rum helt klart! Håkan bju!. Nu väntar jag bara på ett flyttkort & en inbjudan till inflyttnings festen annars blir jag väldigt ledsen i ögat.
Var en sväng hos pelle ikväll också såg Min brors flickvän var en väldigt rolig film & vi skratta, Så nu ska jag krypa ner i sängen & lägga mig & se lite film kanske..
Att fixa till all musik på datorn är ingen höjdare jag tar bort alla siffror före & en massa skit i namnen jag stirrar mig blind, men de ska nog gå de å!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0