sober - kalla mig

Det där trodde jag verkligen inte om dig!
Fyfan säger jag bara! hur kan du?! :O
& du! fyfan säger jag bara! bläää! äckligt!
Jag måste fråga & frågan är ju om du kan erkänna för mig
att de är sant, de tror jag inte, men ska fråga iaf,
du ha nekat förr & jag tror fan du gör de igen!

(om nu någon får för sig att de är min pojkvän de handlar om så är fallet inte så)


16.10
En timme kvar sen åker jag med bussen till stan för att sitta på körskolans teorikväll igen, Kristoffer ska ha föreläsning & den vill jag verkligen inte missa.!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va vem vad

2009-01-28 @ 14:21:00
Postat av: Rebecca

haha fan va gammlåt du hade som rubrik:P vilka minnen man har till den..

2009-02-04 @ 15:56:40
URL: http://ponkins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0