Taylor Swift - change

Nu var de bestämt jag ska bli brunett igen inte jätte mörk men de blir iaf. en förändring kan ju behövas ibland så.

tack hanna som även gjorde om min blogg igår, blev lite less på att den bara var vit, men hon var så duktig att hon tog bort allt & så då blev den yber fin!

jag vet inte om jag tyckte den var så fin där ett tag. Men nu så.

Nu ska jag styra upp mig själv & fara till skolan ha svenska & sen ut & köra med morfar, jag är inte taggad men ska jag ha det där körkortet så ska jag banne mig köra också, teorin gick väl så där igår, blir bara att styra upp ännu mer, Måste även ta tag i matten på skolan, projektarbetet & påbyggnads arbetet som ska vara klart på torsdag lööövly jag hatar det här!

Körning med morfar den gick väldigt bra, sen bokat tid för färga om håret på tisdag lööövly,

Kommentarer
Postat av: hanna

Jag tycker den lila/gula va rätt fräsig :P

2009-01-14 @ 07:17:48
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: tessHP

alltid skönt med uppfräschning :)

2009-01-15 @ 00:31:15
URL: http://theresehp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0