The game - hate it or love it

Internet hatar mig seriöst idag, ingenting vill som jag vill, allt är bara allmänt segt & datorn bögar sig.. Jag får ju frispel i huvudet.
Har iaf nu skickat in utkastet på projektrapporten & jag känner bara att det kommer gå åt helvete med det hela.. Måste styra upp matten också & räkna lite.
Får göra de imorgon & imorgon måste jag ner på salonen också & prata med henne om att de är mycket ljusare på ett ställe än vad det är på andra, ser sjukt ut.. hoppas bara att hon kan fixa det..

För övrigt så har min bror Håkan flyttat hemifrån, visst de va ju på tiden pojken är ju gammal, Men jag kommer sakna min älskade storebror, vem ska jag nu bråka med? vem ska nu komma & hoppa på mig på nätterna när han kommer hem i fyllan?. Det kommer bli så tomt utan hans elaka komentarer om hur dum jag är & så, jag är ju så van att höra dom när jag träffar honom. Men jag har sagt att jag sak få nyckel hem till honom & att jag ska få en egen säng så jag & johanna kan sova över!. men jag tror inte att han går med på det, men jag ska nog fortsätta tjata sen ska jag våldgästa honom lite då & då, kanske måste styra upp våldgästningen hos pelle också kanske. har ju som bara varit hemma hos honom en gång :O.


Älskade storebror! <3

Kommentarer
Postat av: Julia

ja, jag vet! :)

2009-01-26 @ 00:09:55
URL: http://jeia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0