tina turner - simply the best

Jag hängde i ersmark igår ba mys, Sen nu på morgonen har min lillebror haft match mot adams lag & de gick ju då inte så bra för lillebrors lag dom förlorade 10 - 3.. Men matte ville inte skjutsa dit mig för han skulle ha match efter & det var han inte så pigg på att jag skulle sitta där då men nu var ju då fallet att klockan var 10 i 12 när vi for från ersmark & matte hade samling 12 & då skulle han inte hinna att köra hem mig så jag åkte på ersängshallen & kollade på sista 20 min av puttes match. Prata lite med Helena också.
Matte tyckte jag skulle vara tyst men de går ju inte, är man huligan så är man ;).
Team sportia med pappa & folket för att sen få åka hem, träffa matte larsson & philippa mycket trevligt att träffa dom, är inte så ofta man gör de, Men alltid lika trevligt varje gång.

Nu kladdkaka!
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0