Arrogant worms - me like hockey

Hängde med matte igår, dum som han är väcker han mig när jag ligger & sover så skönt i min säng så då äre bara att fara på godishuset & köpa godis han bjö ju så jag tacka inte nej, förbi johannes & victoria en stund, jag & johannes slogs jag vann för han börja blöda, nog för att de inte var meningen man bråka med jag & jag bråka tillbaka genom att köra in naglarna i armen på honom, tur jag är snäll..
Sen blev de ju hockey finalen Sverige - Canada, Jag somnade efter första perioden, sov genom hela andra, men gud se skönt de var, låg så bra i mattes knä & sov, vet iaf att sverige förlorade med 5 - 1, då stängde jag av tv;n & gick & la mig.. Elsa kom & hoppade på mig & matte i morse, hon hade gått & tjatat om honom sen on vakna där vid 7 så vid 10 kom hon & kramades & hoppade & fan allt möjligt för att vi inte skulle sova. Men hon är söt ändå..


Matte in action under 13 dags cupen


Äntligen är one tree hill & gossip girl tillbaka!


Kommentarer
Postat av: hanna

tack.

men hur fasen kan dom åka upp igen?

hur gjorde dom då förrut? tejpade?

2009-01-06 @ 17:31:12
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0