Pink - family portrait

Min farmor fyller år på fredag, hon fyller 80 år tanten.
Mamma berättade att om maria kommer så far inte annelii, jag tycker de är sjukt att inte dom inte kan ställa upp för farmor en dag!.. Lägg allt bakom sig & fara & gratta farmor & få se henne glad, jag tror min farmor skulle uppskatta de, men min släkt är ju som den är, finns fan inget sjukare än min släkt det är fan sant... Ingen pratar med varann & alla hatar varann, jag tror seriöst att de bara är jag som är lyckad om jag får säga de själv.!
Sitter & läser vad en av mina 84683545 kusiner skrev i början av året "Det är inte min mammas fel att släkten inte går ihop... Det är ditt fel och din mammas fel... " & "Ni har valt att splittra släkten lev med det... och sluta skylla ifrån er....". Jag tycker de inte går att skylla på henne & hennes mamma, utan eran familj är också en bov i det här dramat, för ni är STÖRST BÄST & VACKRAST i era ögon, alla andra är fan dumma i huvudet ungefär..
Jag tycker att våran släkt är splittrad inte är ens fel, min pappa har slutat bry sig totalt för ingen bryr sig om honom, han skiter i det, Men jag tycker de är synd att farmor blir lidande av det för han hör inte av sig till henne heller. Men dom de handlar om är dom som gjort att våran släkt inte är en släkt längre vi vet att vi är en jävla massa men vi ser oss inte som släkt, kommer hon kommer inte jag & en massa, jag skulle vilja se våran släktträff hur den skulle se ut, Men jag tror verkligen inte att släkten kommer att vara samlad engång till, förr kunde vi umgås allihopa vi hade det jätte kul, jag trivdes där & vi hade det väldigt kul tillsammans, sist jag minns att vi var samlade var då Mikaela gifte sig eller ingick partnerskap, men fråga mig inte hur många år sen de var för de har jag ingen aning om, men jag vet bara att jag tycker allt det här är sjukt..

Det sägs att blod är tjockare än vatten men inte i det här tillfället då är de fan inte de.

Kommentarer
Postat av: hanna

den matchen var ju erik på :P

2009-01-04 @ 21:41:22
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0