LAdy gaga - the fame

Stan med matte trevligt var de, han skjutsade hem mig sen så han följde med in & hjälpte mig lite med teorin sen så hängde vi bara, mycket trevligt om jag får säga de själv..
Lugn kväll med körslaget.. vad fan gör svenska folket?! robert wells åker ut?! vad är de för fel?! han skulle ju vinna, han hade ju läst bästa kören!.. Statiol med hunden. fyfan va jag är duktig.
Nu sitter jag & skickar över bilder till maria från skolan & tom skrattar ganska gott. Fick iaf ett gott skratt åt tom han som säger att han är smartare än mig & maria & han vrider på hela datorn istället för att rotera bilden. ja ibland börjar jag ju undra vart de gick snett någonstans på den pojken.

01.30
Min bror håkan har varit & festat & kom hem för ett tag sen, han kommer & hoppar på mig & ligger väldigt bra i min säng, han vägrar gå där ifrån. Han läser alla mina sms & frågar varför & en massa, sen ligger han & hittar på en massa knasigheter också, tur att han kom på att han skulle upp & jobba om bara några timmar så jag fick ligga kvar själv i min säng & se film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0