Zoe - come home

Alltid lika kul att vakna upp till en jävla borr! varför borra för? jag var ju ledig idag ju!.
Mögel på allt.
Ner på stan & träffa magnus som hade varit i skolan & jag hade vare på salongen & pratat med min frisör om varför de är ljusare i mitt hår på vissa ställen, jag tyckte det lät sjukt..
Följde med magnus till busstationen för jag hade inget för mig, träffade matte larsson där som satt & vänta på bussen hem han också.
Blandade känslor idag blev det, jag blir ju ledsen! förstå det någon gång..

Brist på annat satte jag mig & lockade håret, det blev väl ändå helt okej, men de är ju lite svårt att göra det på sig själv, men jag var tvungen & prova & kan ju inte alltid förlita mig på min mamma.

Så här blev det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0