Adam Green - Festival Song

illamåendet kommer & går. Men det ska nog gå över det också kan jag ju hoppas.
det är visfestivalen ihelgen & det är 2 år sen jag var där första gången, Jag & Johanna åkte ut & bodde i stugan & hade de allmänt jävla kul.Visfestivalen 07 ja vad ska man säga om den egentligen jag minns mycket väl vad som hände där ute & jag tror nog vissa andra också gör det, utan att gå in på detaljer så vem vet hur mitt liv skulle ha sett ut idag om den helgen inte hade satt sina spår?.. En visfestival i regnet? nej tack. Lillebror lovade att jag inte skulle behöva oroa mig för honom, men det borde jag göra ändå så tokig som han är.
Tack mattias för att jag har dig, du är underbar!
16 & pregnant ser jag just nu på mtvs hemsida, Det är faktiskt riktigt bra.

För att det är visen så bjuder jag på lite bilder från -07 & jag låter bilderna tala för sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0