Bamboo - Dinner At 6

Middag & bio idag med min älskade Johanna så nu kan vi säga att min födelsedag är klar för jag fick ju de i present av henne, Hon stod för allt. Vi åt på costas lamm & potatis med rostade grönsaker, det var mycket gott men vi saknade såsen till.. Sen gick vi & såg the proposal hur kul film som helst. Jag skratta så jag grät vissa gånger...
Matte kom & hämta mig vi åkte förbi ersmark för han skulle göra nånting. Jag fick låna kevin lite granna där också, jag fick inte alls ta hem honom för simon & antonia. Men ska låna han fler gånger den sötnosen :)..
Matte for & spela fotboll med niclas & dom för en liten stund sen, AS KUL!. nej men jag ska fördriva tiden tills han kommer tillbaka med att göra nånting annat

Kommentarer
Postat av: Hanna

KA?

2009-07-16 @ 00:37:41
URL: http://hanneluren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ingen ford på farfar gård.

2009-07-16 @ 13:57:02
URL: http://hanneluren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0