Barney - Sister Song

Jag åkte hem från matte igår vid 6. sen där vid elva kommer han på att jag nog allt borde komma tillbaka till ersmark. så bussen som går 23.22 från stan åkte jag så jag tog mig en promenad till bowlinghallen. Matte skulle se den senaste the fast & fourius för han sov till den sist vi såg den, så denna gång var de min tur att sova till den..
Solen kom tillbaka idag & jag kan inte bli mer än glad. Balkongen & boken har varit min vän sen jag kom hem. Nu sitter jag här med lillasyster iknät 
 

22.20
Matte kom förbi & visade bilen han sa att han skulle köpa & jag skulle få se den, En liten röd med två dörrar. då tänker jag bara NEEEEEEEEEJ ingen liten bil. & när han kommer tro mig fan att jag skrattar så sjukt mycket för de såg så jätte kul ut. En liten röd bil & en väldigt lång mattias..Men som tur så skulle han ju inte köpa den här, han spanar på annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0