Billy Squier - Angry

Just nu kan jag strypa katterna dom går mig på nerverna!.
när jag vakna imorse hade dom dödat en hel toarulle, nyss välte dom en blomkruka i fönstret, varför kan dom inte vara lugna?! Jag får ju damp på dom!.. Dom sover typ halva kvällen & kör rally när jag ska sova dom är ju dumma...
Idag ska jag troligtvis till obbola & hälsa på min vän Johanna, det ska bli mycket trevligt.
Lördag blir de utgång underbart.
+ Jag måste snart ha nya böcker har bara en kvar från de jag fyllde år..

19.30
jag har precis kommit hem från mamma, Men har varit hos johanna sen två idag, har varit mycket trevligt :). Vi ses ju på lördag igen (:. Var förbi mamma & smakade sockerkakan elsa bakat, kollade även på studentkatalogen som kommit tur man ser ut som hej kom & hjälp mig men ingen kom. Men många var fina iaf, Jag säger bara mums på mattias as snygg ju!..
Hoppas på bra väder nurååå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0