Cracker - Movie Star

Matte kom igår morse där vid halv 6. låg & prata en stund om allt sen somnade vi om, Jag klev upp vid 12 & elsa gick & väckte matte vid 3 halv 4 för då tyckte vi att han skulle vakna sen busade hon med honom. sen åkte vi till ersmark & chillade där.. matte tog hem änglar & demoner för jag ville se den. Han somnade & vakna in i halva filmen. men jag tyckte då att den var jätte bra.Så se den filmen!. sen började adam & pär lyfta ut sofforna för dom skulle sälja sina & dom har köpt ny, Så dom tog in mattes tre sits soffa i tvrummet istället & det är verkligen annorlunda & det är tomt i mattes rum nu där soffan stod.
Matte for & jobbade vid halv 12 & kom hem halv 7 imorse & väckte mig inte okej!. Jag låg & snurrade till klockan var halv åtta sen somna matte & jag fick sova..
Fick kramas lite med kevin idag innan jag åkte hem också, sötnosen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0