Crowned King - Lock Out

Sen igårkväll har jag haft lock för BÅDA öronen! & jag har det än, jag tycker det är as jobbigt..
Jag hör ju knappt något eller jag hör men det är JÄTTE jobbigt i öronen!
Jag skatta ganska gott åt min syster igår, hon skulle byta telefon & slå in pinkoden självklart blir de fel & hon måste ha pukkoden så det är bara att väcka mamma för hon sitter på allt som har med telefoner att göra, är man bra så är man.
jag tyckte det var as kul
GRATTIS PHILIPPA PÅ 18ÅRS DAGEN!
annars 3 dar tills jag fyller år, jag älskar de!

15.40
Jag & mamma gick ner på ängen för att äta lunch, satans billig lunch de blev, dom bjöd :). det tackar man aldrig nej till. Men gott var de, sen la vi oss & sov i soffan gu se skönt!.
mitt lock för öronen kommer & går som de själv vill, as drygt! men det försvinner väl kanske får jag hoppas...
Varför struntar alla i att jag fyller år för? bara för att jag fyller 19, sug nånting!

Kommentarer
Postat av: Hanna

FAn vad jobbigt. :/ Hatar lock... Grattis till henne. :) Ha en fin dag...



Jag ställde förresten upp i en tävling på Veckorevyns sommarturné där man kan vinna en dator. Det skulle vara kul om du röstade på mig! (klicka på snäckan till höger om bilden, tar bara en sekund)

http://www.asusnordic.com/summertour/?p=338

Skicka gärna en kommentar tillbaka, så att jag kan tacka!



Kram//Hanna

2009-07-02 @ 11:16:30
URL: http://gratisbesatt.blogg.se/
Postat av: Philippa

Tack så mycket!! :D Snart är det din tur!

2009-07-02 @ 19:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0