Hypnogaja - Here Comes The Rain Again

Bläää!
Jag hatar att de regnar, Jag hatar att jag har mått illa sen i onsdags, nog för att de kommer & går som de själv vill, onsdags hade jag de hela dagen, igår hade jag de på kvällen & idag har jag de nu. & jag vet inte alls varför. As jobbigt för jag vill inte äta mat fast jag är hungrig.
Sandra & Pontus kom förbi med middag mormors pasta sallad som vi alla älskar!..
Jag hade bjudit över Johanna på fika men de verkade inte som hon ville tyvärr.. Lite tråkigt faktiskt (men känner jag min vän rätt har hon väl glömt det).
Kul att gå på sommardroskan när det regnar? grejen med droskan är att man ska vara ute det är dealen liksom. För att vara inne är man när man dansar annars hänger man på ute serveringen & pratar med dom i baren.
Hör bara av dig när du är hemma så blir jag nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0