Legenderna - Gråt dina tårar

Min kväll igår jag vet inte alls vad jag skulle ta mig till.. Philippa & Maja kom förbi & vi tog en runda på stan. Det var väldigt skönt. Tack för de (: Ringde adam i paniken för att se om han visste om matte var hemma men icket.
Johanna kom till mig inatt, jag älskar henne för det! men jag älskar henne alltid. Tack för att du kom enda från obbola för att krama mig, det betyder jätte mycket för mig! & du vet att jag skulle göra samma sak för dig.
Jag älskar dig & du är min bästavän!.
Tack till alla som ställde upp för mig inatt. Ni är helt underbara! & förlåt alla jag väckte inatt!.

Din fylla var inte nådig, jag gillade de inte alls.. Du mindes ingenting imorse jag fick berätta vad du gjorde & hur mycket du gjorde illa mig & hur ledsen jag blev över det där. Jag älskar dig det gör jag. Du sa att jag kunde få ditt hjärta & att du älskade mig & du bad om ursäkt för allt. Men du vet att de kommer att ta en liten stund innan jag kommer att kunna släppa allt det hära..
& lillebror var inte nådig inatt skulle han kunna gå på vatten hade han gjort det för min skull, jag älskar honom för att han lyssnade på mig & när jag sa nej så förstod han att det var nej. Men jag är glad att jag inte prata med mina andra bröder dom hade inte lyssnat på mitt nej dom ser rött när de handlar om mig. Men ibland så kan jag inget säga & det här är ett tillfälle då jag inte kan säga nånting åt dom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0