Stereophonics - Suprise

Jag trodde inte att jag skulle till ersmark igår kväll men där trodde jag fel, till ersmark åkte jag. sen åkte matte & var taxi åt folk som skulle till & från droskan. när han for igen där vid två låg jag & sov väldigt gott i sängen. sen när han kom hem igen tänder han lampan & ligger på mig, jag vakna till sen var de kört, vi for till södervik för matte kom på att han skulle bada.. Vi såg en älg på vägen, dom djuren är inte alls små.. Men han bada & jag skratta jätte mycket när han sprang i vattnet, han såg så kul ut. Sen hem igen & det blev att lägga sig & sova, där vid halv 5, så jag vakna nyss & pojken ska få sova en stund till han ska ju jobba natt...

Stugan ikväll då & ersmark imorgon

12.40
Ungen sover än, nu är jag rastlös, jag väckte han men han vill inte alls vakna, då får han väl sova då.. men vad ska jag göra?,  jag är uttråkad, tidningen är läst fikat har jag, så nu är det lipstick jungle på tv så jag sitter & ser det för jag har inget annat för mig..
NU lever pojken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0