Badly Drawn Boy - Road Movie

jag var hemma en sväng igår medans matte var & jobbade några timmar, sen kom han & hämta mig.
Vi låg i soffan HELA kvällen & då menar jag hela kvällen, Först såg vi Wallander - Hämnden, Sen såg vi not another teen movie. Båda var bra, men not another teen movie kan man ju. haha, Sen sängen matte prata i sömnen & gnällde på att de var varmt & en massa, När jag precis hade somnat kom simon, antonia, adam & kevin hem, kevin var inte alls så glad så jag hoppade till, så jag låg & kollade på lite tv..
Imorse var de bra väder vi låg ute & stekte. sen satt vi på framsidan med antonia, adam & kevin, Kevin är så stor nu står han på knä & han lyfta upp sig & sitta själv, han är så söt så..
Matte börjar jobba kvart i 12 inatt & slutar då min mamma börjar sitt jobb klockan 6.
Jag kan bara hoppas att han är ledig 4 - 5 juli!. men om han inte är det kan jag ingenting göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0