bajsa

Jag tänkte städa mitt rum men så är det sol, då blir det inte alls, nu ska jag på kiosken med hanna för jag är en sån snäll granne & följer med henne.
Imorgon ska jag på arbestförmedlingen & skriva in mig där & så, sen får man väl se hur livet slutar för mig. jag vill bara få lite pengar...
på några timmar ska jag kanske ringa & kolla om min mattias är vaken & så (:.
stackarn jobbar ju natt men de skramlar fint i plånkan sen på han, men han ska köpa en cossi säger han, pojkar & bilar..

16.52
Lite surt att du ska jobba när jag fyller år men det är pengar & jag ska få en AS dyr present enligt mig själv & de kan han inte säga emot för de förtjänar jag tycker jag..
Jag ska nog ta tag i & städa mitt rum idag kanske & min far kanske tittar förbi också ska hjälpa oss med boxen. puss på honom.
 
Min älskade pappa, vi träffas inte så ofta längre men jag älskar honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0