Brad Paisley - Good Morning Beautiful

Det är jag & katterna nu på morgonen. det är något fel på mig, igår kunde jag inte sova så jag somnade väl krin ett, nu på morgonen vaknar jag halv åtta, det är inte alls kul.. Igår när vi skulle sova lät de som om katterna skulle riv hela stället & höll på.. Men jag förstår inte malin som säger att dom är så jobbiga, det tycker inte jag, men matte gör. han tycker inte alls om dom. vattensprutan är hans enda vän just nu.. Han ligger & sover medans jag sitter här & det är han som ska upp idag inte jag. eller jag ska väl upp men han ska till skolan..
Jag känner mig allmänt slö. inte alls kul, men igår var väldigt trevlig. Katterna tog ett chips från skålen & matte höll ju på dö när han förstod det han skulle då verkligen inte äta därifrån igen. Men man får väl inte vara känslig heller.
Malin ska tydligen komma hit idag & dryga har hon sagt jaja, fast hon ska väl egentligen komma för att kolla om sandra har några kläder kvar här hemma som hon kan låna. för det får vi egentligen inte göra..

JAG HATAR ATT MAN SKA GÖRA "OCH" MED SEXAN DET FUNKAR JU INTE ALLS, DEN ÄR JU RETARD!


Katterna ligger & sover & matte med glajjerna & äter mackor mycket snyggt!

15.40
Var hemma en sväng idag, elsa ville inte alls att jag skulle fara hon är så söt den flickan, men vi ska ju leka på fredag någon timme så där..
jag målade min naglar knallrosa idag hittade det i sandras kyl, as läckert, förövrigt har jag tre stycken som sover i soffan, katterna & matte, mycket sött,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0