dagen efter.

Min dag var riktigt bra, syster kom hem & jag fick en sjua flirt vodka, en ed hardy tröja as snygg! en massa pengar!, knivar, örhängen & allmänt bra saker.
Middagen på balder var nice, satt där & hade det väldigt trevligt. Sen så där vid halv 10 så började man ta sig till X, där träffar man bryyydarna.  Jag & johanna byter paket & ni tror inte vi tänkt i samma banor här inte? johoda klart vi har! snö armband till oss båda, hade varit väldigt kul om vi hade köpt likadant till varann.. Sen väl inne så träffar jag matte ybersnygg var ju vad han var..
Fick även min dans med krille igår som han hade lovat. sen börjar han breaka där & vi stod bara & jublade runt om honom för det är sjukt snyggt & han är sjukt duktig på det. dansa sig svettig & varm & sen kom Pär & hämtade oss så det blev hem & sova i ersmark, vaknar väl 5 imorse av att jag har senadrag i vaden & jag höll på dö, matte vaknar & undrar va det är jag grymtar till svar "SENADRAG", sen vaknar man väl 10 ooh jag fick sova länge. Nu har vi även köpt en ny telefon åt pojken den var snygg hoppas bara den är bättre än den han har nu, för den är kass!..
Ska troligtvis tillbaka till ersmark ikväll ska prata med pojken.

Sorry maria att jag aldrig ringde inatt somna ju nästan ibilen hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0