David Banner - Play

Igår efter att vi haft beslut ånget i några timmar om vad vi ska göra så kommer vi på att vi ska spela monopol. Självklart piskade jag matte så sjukt mycket i det i början, men sen så gick de bara utför han byggde så sjukt mycket hus så jag blev ruinerad när jag väl hamnade på hans gator. Sen tog vi en tur till södervik för vi hade tänk att bada men det var så sjukt kallt i vattnet så vi badade inte..
Han skjutsade hem mig idag & for på wheels, jag följde med mamma & magnus dit & träffade matte, adam & matte larsson.. fanns mycket snygga bilar där. träffade även min kusin Maria & hennes lille son linus, han är så söt så, ett gäng tänder har han också, träffade även min kusin simon som jag förövrigt inte träffat på flera år & han kände inte alls igen mig haha.. Det är bra jobbat. Sen blev det häng vid simons mustang, jag tycker den är sjukt snygg! Förra året på wheels gled jag i en cab på kvällen den var gjord för 4 men vi var några stycken mer i den. Stämning!


Annars lider jag med matte han börjar jobba klockan 20.00 ikväll & slutar 07.00 imorgonbitti, stackarn!
Men det är pengar jävligt bra med pengar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0