Dead By April - Losing You

En månad.. hur ska det gå? men om jag har tur kanske jag får träffa dig fast du jobbar..
For ner på stan en sväng idag också, skulle köpa jeans men inte fan kom jag hem med jeans inte. Hatar att prova jeans, hittar aldrig några jag kan ha!. Men jag köpte två linnen för aids, sen även en snygg tjocktröja från carlings. Köpte även också när jag hör din röst. Nu ska jag läsa!.
Sen ska jag köpa den nya marabouchokladen, med jordgubbar ska ju inte sitta fel måste ju prova iaf..
Tjocka ikväll & läsa då kanske?..
Ska nog ringa & boka tid för att få tabort mina födelsemärken också, magnus var där idag så jag måste nog göra de nu. skulle bli så bra då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0