Disturbed - The Game

nyckeln till frihet ligger matte & ser, kom på att jag själv hade sett den för väldigt länge sen. Jag stod för middagen ikväll, matte gjorde ju lunchen när han kom hem från skolan. Jag har suttit & spelat monopol ett bra tag nu på datorn mot daton, jag vann! fast jag sluta ju spela men jag vann ändå för jag hade mest pengar, nu när filmen är slut ska jag möta matte i det också, då kommer det gå åt skogen..
Imorgon är det bal här uppe & maria nere i söder tar studenten. Jag hoppas det är bra väder på båda ställena!
jag vill ha jordgubbar doppade i choklad & grädde! as gott ju. Men inte vill matte det inte, menmen smällar man får ta..

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men vad roligt att du också har en blogg! Det visste jag inte :) Ska du gå på balen imorgon?



Jag flyttar tillbaka till Lycksele på torsdagen efter studenten. Sedan får vi se hur det blir.. Jag vet nämligen inte riktigt vad som händer till hösten ännu :)

2009-06-03 @ 20:22:36
URL: http://ircl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0