Foo Fighters - Let it Die

Besvikelsen är på jävligt hög nivå. Jag förstår inte hur man kan glömma bort sin egen dotters födelsedag, har alltid fyllt år 5/7 i fan 19 år!, Jag förstår inte alls hur man kan glömma det & sen att ni kanske inte kommer, tack för den & om jag är 19 eller 45! jag är fortfarande din dotter & jag förtjänar. För grattar ni mig inte & inte kommer ut kan ju ni ALLA glömma att jag kommer ihåg er, det är en sak som är säkert. Då må jag vara elak men då är jag det också.. Men min bästa kommer iaf att komma för inte glömmer hon mig inte!

Matte kom imorse & myste med mig, Sen åkte jag med mamma ut till Sikskär för att lämna elsa hos mormor i veckan.
Det var mycket trevligt där, jag trivs ute på stugan det är så sjukt mysigt där, men för länge kan jag knappt stanna.
Sen börnade jag hem med bilen, för jag fick köra! vägrade ta holmsunds vägen för den suger häst snopp! så jag tog obbola vägen hem.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0