Håkan Hellström - En Midsommarnatts Dröm

Johanna kommer & hämtar mig hemma, sen åker vi till Elina & börjar våran midsommar, bara chillar.. Elina gör en krans, vi styr upp tårta & kanske börjar med grillen vid 5 nångång sen styr vi middagen & vi hade så trevligt så. Satt & prata om allt & ingenting, Sen går vi ut & spelar kubb, Men tro mig fan att Johanna & Elina skulle spela mot mig, & helt klart så fuskar dom! dom vann, men jag tror dom fuska. Sen kom Rosita med Billy så då spelade dom & jag var kameraman jag lekte med Johannas kamera som hon fått men jag måste nog fråga pappa magnus hur allt funkar för de visste inte damen själv. Sen blev de tåååårta!. As gott.
Senare kom det ett gäng med folk, Min älskling hade kommit hem också så han erbjöd sig att komma & hämta mig så jag tackade för de & åkte till ersmark inatt. Nu sitter jag hemma igen för matte skulle jobba så jag ska dit senare ikväll när han slutat.

Men brudar tack för en bra midsommar, Ni är underbara!


Kommentarer
Postat av: Elina

tack själv!

2009-06-20 @ 15:19:36
URL: http://elinan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack själv! men fusk?

2009-06-20 @ 18:23:14
URL: http://dolle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0