Jesse McCartney - How Do You Sleep

jag hatar att jag aldrig får sova på morgonen för nu somnar jag ju inte ens om!.
mööögel..
& jag blev inte alls sugen på att du skulle ut på fredag men det var ju nån 18 års fest på x. jag kan inte hindra dig men jag sa iaf hur jag kände vad jag tyckte om allt ihopa, jag har rätt att vara så här så det är inte lönt att du fråga isätter det jag säger till dig.Jag berarbetar rykten & saker på mitt eget sätt, & det här är mitt sätt!...
Syrran åker ikväll & jag ska länsa hela lägenheten så hon har bara katterna kvar när hon kommer hem, men det vet hon inte om.. ;)
Annars ska jag vara barnvakt på fredag åt elsa vi ska leka med katterna & vara ute medans mamma klipper sig det blir as bra det ju..
Nu ska jag se mitt The hills & fördriva tiden med något annat kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0