Keyshia Cole - Fallin' Out

Jag ska försöka hitta ut idag, tror min rygg klarar av det. Jag kan ju alltid hoppas på det.
Nu ser jag mitt avsnitt av heroes som sluta funka igår, Jag vill inte alls att det ska vara slut, de här funkar ju inte! kan inte sluta mitt i bara, men säsongsuppehåll är de ju alltid..
Även lovat att jag ska hoppa på adam nån morgon då han sover för han ville inte alls bada åt mig. så jag ska hoppa på honom, Jag har gjort de förr & kan göra de igen, de är något han verkligen tycker om & då tycker han om mig jätte mycket också.!
Mamma gör fostervattensprov idag också, då är det bara att ligga & vila, lär väl bli jag som får ta lillasyster JIPPI!.. eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0