kokt kräfta?

Jag har legat ute sen halv 12 idag tills nu. mamma sa åt mig att gå in, ja väl lika bra att lyssna då kanske..
Jag är en kokt kräfta på ryggen & vid brösten men det är fint!..
Imorgon får jag troligtvis träffa min älskade mattias, det var iaf så vi sa..
Jag älskar det här vädret dock så bränner jag mig hela tiden, Men fortfarande är målet att bli brunare än matte någon som tror mig?!..

18.41
Jag börjar nu känna av att de bränner vid brösten, men smällar man får ta, så imorgon får jag inte alls sola. eller ska jag vara ute måste jag ha linne på mig så jag skyddar där jag brännt mig lite surt men är man dum så är man..
Jag får sitta & läsa & sola benen istället. Jag måste helt kalrt ha nya böcker, jag har lånat en bok av mamma & den har jag snart läst ut. Dagen min dotter blev galen. Självklart är den verklighetsbaserad också, bästa böckerna som finns om jag får välja själv..
Jag fördriver mina kvällar med att kolla på paradise hotel 4 & big brother säsongen marie picasso var med, Någon som vet vem som vann då? jag har ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0