Lil Wayne - Prom Queen

Jag har varit nere på stan sen 4 idag, fyfan vad det är kallt! jag har tyckt synd om alla som ska gå på balen ikväll men klänningar & det blåser som det gör.
Men det var värt att stå där & frysa sönder handen i en halvtimme för jag fick ju se Johanna & Per. Dom var så fina så. Jag var med lillebror & Amanda på stan, underbart.
först såg jag inte att det var johanna men sen var det bara att säga åt dom att stå still för här skulle de bli kort & det blev det också. dom är så jätte fina så.. Sen såg vi även mustangen komma körandes med simon i. Ybersnygg är vad den är. se själva hur snygg som helst.
& ett stort grattis till mitt fyllo nere i stockholm som tog studenten idag!.Full var hon redan klockan 10 imorse när hon ringde mig..
Nu väntar jag på att matte ska komma hit så jag inte behöver vara ensam längre.
Fick även min klänning jag ska ha på studentskivan idag, den satt som smort på mig & den är så snygg så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0