Loretta Lynn - Big Sister, Little Sister


Elsa var förbi imorse för mamma skulle fara & göra något, så jag & elsa satt & tog kort & jag måste ju säga att dom är väldigt fina iaf. Tog ett tag innan jag förstod hur vi skulle göra men jag lyckades..
Matte ska ut iväll så jag blir ensam hemma & vet inte alls vad jag ska göra. frågade Johanna om vi skulle hitta på något här med folket...
Matte känner av katterna så jag tror han är allergisk, känns ju lite surt om det är så, för där gick min dröm i bitar om att ha djur när jag flyttar de sög ju...
Igår när vi skulle till bilen som står i mormors garage så hoppade jag så där jätte fint på parkeringarna. haha. måste sätt väldigt kul ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0