Miley Cyrus - If We Were A Movie

Jag har varit i ersmark hela dagen idag, & måste tycka synd om matte som har sjukt ont i halsen. Inatt när han kom hem kunde han knappt prata, då tyckte jag verkligen synd om honom. Sen vet jag ju inte alls om jag tyckte att niclas var så rakarns smart, göra partytrick som sluta med akuten & sy..
Grattis Helena på födelsedagen!
Hon blev lite chockade när jag kom ihåg det, men har man bra minne så har man.
Jag & matte såg X-men wolverine.. As bra var den! sen såg jag angus thongs and perfect snogging. Den tyckte matte inte alls om, men jag tyckte den var ändå helt okej, men böckerna är så sjukt mycket bättre!, "jag är en prinsessa & idag bajsade georgia en stor bajskorv" Jag vet iaf att Johanna förstår mig!..

Varför skulle jag inte vilja komma ner för?! vad tror du egentligen? jag har inte råd, javisst har jag råd med resan men är man där vill iaf jag göra lite mer... Jag ska komma ner, jag ska! men jag vet inte när.. Det är ju inte så att du bara kommer upp för att träffa mig, jag har träffat dig engång när du har varit här uppe under alla gånger du kommit upp.. Det känns ju så väldigt kul att du inte ens vill träffa mig när du ens är här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0