Mute Math - Picture

Fick se bilderna från ultraljudet idag som mamma gjort, det var ju en liten bääbis där.
Ska börja fördriva min tid med att se en ny serie The ex list verkar ändå helt okej.
Elsa åker till mormor imorgon det kommer att vara tyst i en vecka här, sen bor jag i syster lägenhet, ni är så välkomna för det kommer att vara så TYST där, det är bara jag & katterna.
Matte hade tänkt komma & sova med mig inatt men sen kom han på att han inte hade någon mat så då sover han hemma istället. Men han är söt han.
Johanna ska far & lämna blod iveckan & jag hade tänkt att följa med men nu är det ju så att jag inte får göra det för jag tatuerade mig för en månad sen ungefär & det måste gå 6 månader innan man får lämna blod..
Lördag åker jag ut till sikskär för som alltid fira min födelsedag där & min bästa Johanna ska komma ut & fira den med mig som hon gjort dom senaste åren. Hon är ju bara bäst! som alltid vill komma ut & fira med mig. Min moster ska vara där & som tur har damen dator & internet jag kommer att sno datorn från henne när jag är där ute & hänger hela min lördag kväll..

Nej nu ska jag åter gå till att se Big Brother det är bara humor.

Kommentarer
Postat av: moster

"damen" har dator, å sno den från mig.... Hörru snorvalp, jag är ingen dam, jag är bara en helt vanlig moster oster som du sa när du var mindre. kram...klart du ska få låna datorn =)

2009-06-30 @ 09:52:28
URL: http://www.lordagsgodis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0