Shakira - Costume Makes The Clown

Äntligen har matte köpt sig en kostym!, Han är så jävla snygg så det är inte sant! hade jag haft kort på honom hade ni fått se, men jag kan bara säga att han är så snygg så. Kritstrecks randig. Sen köpte vi nya skor åt honom också, även dom väldigt snygga. mamma, magnus & elsa var förbi en stund idag också. Ska till ersmark för att äta middag hos matte. mycket trevligt.
jag fick även en massa armband från pär & helena sen dom var utomlands & jag älskar dom där armbanden nu har jag en  miljon att välja mellan så det kommer jag dessutom att göra. Nu ska jag gå & se om pojken inte har somnat i sängen.
Fläckis har fått 5 kissebäääbsar! 3 minizumo, en missan & en som är likadan som fläckis, ullis ringde & berätta det idag, nu vill jag bara ha en liten bild på dom små underverken.

20.30
Har varit i ersmark & ätit middag hemma hos matte, sen provade han även kostym med skjorta & väst som pär hade hemma & han blev så jävla snygg. Så jag sa att jag kunde gifta mig med honom här & nu sa jag, Helena sa att vi inte hade någon präst men de gick ju & fixa tyckte jag, men matte ville inte. jag måste vänta i 14 år säger han. haha. JAg har väl inget annat val än att göra det då.
Storebror ringde & ville ha skjuts men han ångra sig sen, men får väl se hur kvällen slutar han sa att matte skulle få 400 om han skjutsa honom till holmsund isf..
Nu är det fotboll & jag lyssnar mest men matte skriker & har sig haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0