Tina Turner - The Best

haha, jag har nu gjort om min systersblogg & den är knallrosa! fyfan va fin den blev!. jag är så duktig, tycker hon inte om den får hon smisk! Men jag fick ju göra precis som jag ville & klart att jag gör det liksom!...
Snart ska jag åka till skolan & träffa min lärare sen staden. Får väl se om jag hittar nå kuligt där...
Lillasysters blogg: http://www.holmbomemma.blogg.se

16.10
Skolan & stan en sväng idag, matteläraren lyckas alltid missa något poäng men aja jag får ju iaf mer när jag väl sitter & går igenom dom.
Shoppade idag, skor, tröja & en bok nu har jag ju nått att läsa igen. Att älska som en porrstjärna
Skorna jag köpte är sommar skor får väl se hur länge jag kan ha dom innan jag får äckligt ont i fötterna.

Kommentarer
Postat av: M

jag tycker den blev fin :]

2009-06-01 @ 17:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0