Adlib - en gång är ingen gång

Johanna bjöd på hus igår, mycket trevligt, inte så ofta hon gör de men alltid lika trevligt när hon gör det.
Fick gräva fram min cykel men jag lyckades den var lite snöig. Den motvinden jag hade på bron när jag var på väg till Johanna var inte & leka med. Men jag tog mig iaf fram till henne. dö ont i benen efter bara ha cyklat lite grann..
Igår ramlade jag ner för trappen men tur som de var så var jag inte högt upp & tog emot mig så jag fick bara ont i foten, en timme senare gjorde putte samma sak, detta är illa!.
Jag såg twilight igår så snygg var han ju då ändå inte var mycket snyggare i boken, Men filmen var bra, mycket söt..
Dop för kevin idag.. simon kom på igår att jag kunde komma tack simon mycket snällt dagen före! tur att du glömmer bort mig känner mig verkligen omtyckt av dig NOT! men jag tycker iaf om dig. mohaha
Bror är hemma över helgen, imorgon åker han igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0